Keypoint

Keypoint Connect

Door een nieuwe visie op het centraal beheer van de totale levenscyclus van een gebouw voor beheerders, verzekeraars en bewoners, ontwikkelde Keypoint een digitaal platform, Keypoint Connect. Het platform zorgt voor het realiseren van besparingen op de totale ‘cost of ownership’, het ontzorgen van bewoners in geval van schade en de volledige digitalisatie voor alle partijen binnen deze cyclus. 

Via Keypoint Connect wordt dubbel werk vermeden en wordt het werk voor zowel de syndic als de makelaar vereenvoudigd en gestructureerd. Aangiftes komen gestructureerd binnen bij Callant Verzekeringen waardoor de wisselwerking nog nooit zo effectief was. Alle betrokken partijen worden actief ondersteund om real-time de status van het dossier altijd en overal te kunnen raadplegen.

Complex en omslachtig beheer wordt plots digitaal en super efficiënt. Een win-win voor elke betrokken partij. U weet ten allen tijde de status van een dossier, de lopende schades op een specifiek gebouw, enz. …. Alsook kunnen wij koppelen met u beheersysteem waardoor dubbele encode vermeden wordt.

Offerte

Offerte?

Doe een aanvraag

img_vragen

Vragen?

Mail ons

img_documenten

Documenten

Downloaden