Onze waarden

Het Callant waardensysteem is onze grondwet. Wij beschouwen dit als een Olympisch minimum voor al onze medewerkers en we sturen hen daarop aan. Dit systeem garandeert ons tevens een duurzame relatie met alle stakeholders en een gezond evenwicht tussen alle betrokken partijen.

Ga voluit

Dit is onze centrale waarde. Ze weerspiegelt het dynamisme van onze onderneming en stimuleert onze medewerkers om altijd net dat beetje verder te gaan. Ondernemingszin en eigen initiatief bij onze werknemers wordt aangemoedigd en gepromoot door het management. Elke Callant medewerker wordt gecoacht om kampioen te zijn in zijn vakgebied i.p.v. middelmatig op verschillende terreinen. Deze waarde wordt ondersteund door 6 andere cruciale waarden.

Geluk op het werk

Gelukkige medewerkers doen meer voor u, onze klant. Ze blijven langer gezond en dragen op die manier concreet bij tot de rentabiliteit van het bedrijf. Wij houden de personeelsrotatie zo laag mogelijk omdat wij weten dat u graag vertrouwde gezichten (terug)ziet. 10 Collega’s die 10% gelukkiger zijn, vormen voor u een elftal.

Integriteit

Wij wensen een duurzame activiteit te ontwikkelen. Duurzaam in de tijd, bestand tegen marktschokken en in lijn met de richtlijnen van de overheid. Daarom waken wij over de integriteit van onze medewerkers. Onze oplossingen moeten voor u op lange termijn valabel blijven en onze relatie met onze leveranciers, de verzekeringsmaatschappijen, is hecht en langdurig. Daarom motiveren wij onze medewerkers om alle stakeholders te behandelen zoals ze zelf zouden willen behandeld worden.

Sportief

Wij zijn sportief op drie manieren. Wij zijn de belangrijkste makelaar van het land voor sportclubs en sportfederaties. Bovendien gebruiken wij sportsponsoring om onze relatie met u levendig te houden, onze naambekendheid te vergroten en het vertrouwen in ons merk te versterken. En tot slot moedigen wij onze medewerkers aan om sport te doen en faciliteren wij sportactiviteiten in de werksfeer via een fit@work programma.

Klant Centraal

De kern van onze onderneming zijn onze klanten. Al onze bedrijfsprocessen mikken op een maximale creatie van toegevoegde waarde voor u, onze klant. Zowel bij het advies, het beheer van de contracten als de schaderegeling zorgen wij voor een absolute gemoedsrust die u in staat zal stellen om voluit te gaan want wij doen de rest. Klantenretentie door een hoge tevredenheid is de belangrijkste performance indicator binnen ons bedrijf. Bovendien ontwikkelen wij moderne, gedigitaliseerde processen om de interactie met u zo soepel en eigentijds mogelijk te laten verlopen zonder de “human touch” te verliezen. Dit vergt een voortdurende aanpassing aan het snel evoluerende multi device gedrag van ons cliënteel.

Transparantie

Wij zijn transparant in wat we doen. Zowel naar u als naar onze leveranciers toe communiceren wij in heldere en klare bewoordingen. Kleine lettertjes en addertjes onder het gras worden systematisch geweerd. Ook met onze werknemers hebben wij een correcte en transparante relatie. Op die manier verzekeren we ons van loyale en ervaren medewerkers die beter werk leveren voor u.

Rentabiliteit

Ons bedrijf groeit snel, maar niet tegen elke prijs. Via een doorgedreven focus op onze kernactiviteit “verzekeren”  zorgen we voor een stabiele bedrijfsomgeving. Wij zijn een actieve speler in de consolidatie van de verzekeringsmakelarij. Bij elke acquisitie maken wij een grondige kosten – baten analyse zonder het belang van ons bestaand en toekomstig cliënteel uit het oog te verliezen.