Corona

Praktische maatregelen bij Callant n.a.v. het coronavirus

Beste klant

De Callant dienstverlening blijft gehandhaafd tijdens deze uitzonderlijke periode. U vertrouwt op ons om uw activiteiten te ondersteunen en wij zullen er zijn voor u en/of uw bedrijf, zoals altijd.

Gezien de huidige situatie verzekeren we de continuïteit van onze dienstverlening door opnieuw maximaal in te zetten op telewerk. Meer in het bijzonder, schakelt Callant Insurance terug over naar maximaal thuiswerk en dat voor alle kantoren. We hopen op deze manier mee de verspreiding van het coronavirus te beperken.

Om de responstijden zo optimaal mogelijk te houden, raden wij aan uw persoonlijke adviseur per e-mail te contacteren.

Een bezoek aan één van onze kantoren is enkel mogelijk op afspraak. Gelieve hierbij verplicht uw mondmasker te dragen.

Afhankelijk van de verdere evolutie kunnen in de toekomst andere maatregelen worden genomen. Mijn medewerkers en ikzelf stellen alles in het werk om de continuïteit van onze dienstverlening te blijven waarborgen.

Met vriendelijke groeten

Peter Callant

Share via
Copy link
Powered by Social Snap