Praktische maatregelen bij Callant n.a.v. het coronavirus

Beste klant

De Callant dienstverlening blijft gehandhaafd tijdens deze uitzonderlijke periode. U vertrouwt op ons om uw activiteiten te ondersteunen en wij zullen er zijn voor u en/of uw bedrijf, zoals altijd.

Gezien de huidige situatie heb ik besloten om de continuïteit van onze dienstverlening te verzekeren door middel van telewerk. Meer in het bijzonder, zal minstens 90% van onze medewerkers thuis werken vanaf maandag 23 maart 2020. We hopen op deze manier mee de verspreiding van het coronavirus te beperken.

De kans is groot dat u al vanaf maandag 16 maart 2020 in contact komt met een medewerker die thuis werkt. Om de responstijden zo optimaal mogelijk te houden, raden wij aan uw persoonlijke adviseur per e-mail te contacteren.

Afhankelijk van de verdere evolutie kunnen in de toekomst andere maatregelen worden genomen. Mijn medewerkers en ikzelf stellen alles in het werk om de continuïteit van onze dienstverlening te blijven waarborgen.

Met vriendelijke groeten

Voor het Directiecomité,

Peter Callant

CEO

Verzekeringsnieuws naar aanleiding van coronavirus

Uitzonderlijke maatregelen om financiële gevolgen van COVID-19 op te vangen

Zijn telewerkers tijdens coronavirus goed verzekerd?

Peter Callant ziet ook positieve aspecten aan het onding

Terug naar overzicht

Share via
Copy link
Powered by Social Snap