Praktische maatregelen bij Callant n.a.v. het coronavirus

Beste klant

De Callant dienstverlening blijft gehandhaafd tijdens deze uitzonderlijke periode. U vertrouwt op ons om uw activiteiten te ondersteunen en wij zullen er zijn voor u en/of uw bedrijf, zoals altijd.

Gezien de huidige situatie verzekeren we de continuïteit van onze dienstverlening door middel van telewerk. Meer in het bijzonder, werkt meer dan 90% van onze medewerkers thuis. We hopen op deze manier mee de verspreiding van het coronavirus te beperken.

De kans is groot dat u dus in contact komt met een medewerker die thuis werkt. Om de responstijden zo optimaal mogelijk te houden, raden wij aan uw persoonlijke adviseur per e-mail te contacteren.

Afhankelijk van de verdere evolutie kunnen in de toekomst andere maatregelen worden genomen. Mijn medewerkers en ikzelf stellen alles in het werk om de continuïteit van onze dienstverlening te blijven waarborgen.

Met vriendelijke groeten

Voor het Directiecomité,

Peter Callant

CEO

Verzekeringsnieuws naar aanleiding van coronavirus

Fleetfiets schakelt versnelling hoger door COVID-19

Sluit uw fietsverzekering online af tijdens de coronacrisis

Biedt mijn annuleringsverzekering dekking?

Callant schenkt laptops aan DigitalForYouth.be

Uitzonderlijke maatregelen om financiële gevolgen van COVID-19 op te vangen

Zijn telewerkers tijdens coronavirus goed verzekerd?

Peter Callant ziet ook positieve aspecten aan het onding

Terug naar overzicht

Share via
Copy link
Powered by Social Snap